czwartek, 20 lutego 2020

Przydatne akcesoria dla kobiet

Dziś chciałabym Wam przedstawić kilka akcesoriów, które przydadzą się każdej kobiecie. Myślę, że część z tych rzeczy powinnyśmy mieć zawsze przy sobie w torebce. Niektóre z nich są szczególnie potrzebne zwłaszcza jesienią i wiosną.

Okulary przeciwsłoneczne 

Ochrona oczu jest bardzo ważna o każdej porze roku. Pamiętajmy, że promienie słoneczne mogą być szkodliwe dla naszego wzroku nawet zimą, kiedy to wydaje nam się, że słońce tylko delikatnie wygląda zza chmur. Dlatego też dobrze jest mieć zawsze przy sobie okulary przeciwsłoneczne, za którymi możemy się schować w razie potrzeby. Ja dopiero uczę się tego nawyku, bo do tej pory po okulary sięgałam tylko wtedy, gdy słońce mocno świeciło a to duży błąd. 


Parasol

Przy obecnych zmianach klimatycznych niestety nigdy nie możemy być pewni pogody. Niezależnie od tego jaka jest to pora roku, zawsze może nas spotkać niespodziewany deszcz. Nawet gdy niebo jest bezchmurne a prognozy pogody nie zapowiadają opadów, może się okazać, że kilka godzin po wyjściu z domu złapie nas ulewny deszcz. I warto mieć wtedy małą parasolkę w torebce. Warto też wozić ze sobą parasol w samochodzie. W niczym nie będzie nam przeszkadzał a może nas uratować przed zmoknięciem :) Pomóc nam w wyborze odpowiedniego parasola dla nas może sklep z parasolami



Rękawiczki 

Jesienią, zimą a nawet na początku wiosny noszę ze sobą rękawiczki. Moje dłonie są bardzo wrażliwe na zmiany temperatury, dodatkowo zazwyczaj są chłodne i jest mi w nie po prostu zimno, dlatego często noszę rękawiczki. Mam w swojej szafie cały przekrój - od grubych zimowych po nieco cieńsze na jesień czy początek wiosny. Jeżeli macie problemy z suchymi oraz zimnymi dłońmi, to polecam Wam częściej nosić przy sobie rękawiczki i ochraniać dłonie w razie potrzeby. 

Pilniczek do paznokci

Niezależnie od tego w jakim stanie mam obecnie paznokcie, czy są przedłużone czy nie, zawsze mam ze sobą malutki pilniczek. A to dlatego, że niestety paznokcie, które są łamliwe i cieniutkie lubią się zahaczać o różne rzeczy oraz łamać i wtedy bardzo ważne jest, aby je przypiłować i nie pozwolić do złamania większej części paznokcia. 

Pomadka do ust  

Pomadka ochronna do ust to kosmetyk, który zawsze jest w moje torebce. Nasze usta, podobnie jak dłonie, potrzebują częstego nawilżania oraz ochrony przed czynnikami zewnętrznymi, dlatego ważne jest, aby pamiętać by ją regularnie stosować. O ile przed wyjściem z domu pewnie każda z Was stosuje jakiś błyszczyk czy szminkę o tyle w ciągu dnia często się o tym zapominamy. 

To już wszystkie akcesoria, które chciałam Wam dziś pokazać. Jest to moja subiektywna lista przydatnych akcesoriów dla kobiet, ale zgadzacie się ze mną? Macie jakieś swoje inne propozycje? Co Wy zawsze nosicie ze sobą?

Czekam na Wasze opinie i komentarze♥ 

Buziaki, Margaritess. :)
 

20 komentarzy:

  1. okulary ( latem,wiosną ) i pomadkę ( niezależnie od pory roku) zawsze mam przy sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić na ten nowy sezon dobry i ładny parasol. Mimo tego, że często korzystam z auta, to jednak parasol może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest mieć parasol zawsze w aucie, już nie raz się o tym przekonałam :)

      Usuń
  3. ja mam zawsze pilnik przy sobie ;) z pomadką różnie bywa haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja częściej pomadkę, chociaż obecnie staram się pamiętać o pilniczku😊

      Usuń
  4. Okulary latem koniecznie. Parasol super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej się zgadzam; takie akcesoria są niezbędne! Do sporządzonej listy mogłabym dodać jeszcze jakieś małe, podręczne lustereczko :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy parasol :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy sobie zawsze mam błyszczyk i okulary😜

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bz pomadki ochronnej się nie ruszam :D Pilniczek niestety rzadko mam przy sobie i zawsze sobie obiecuje, że w końcu zacznę do ze sobą nosic. Parasol to mam przy sobie baaaardzo rzadko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bez rękawiczek i pomadki ochronnej nie mogę się obejść.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię okularów. Pewnie dlatego, że miałam kiedyś złamany nos i chociaż na co dzień tego nie widać to jak je zakładam to krzywo leżą i mnie denerwują :D a parasol śliczny :)

    OdpowiedzUsuń