wtorek, 4 lutego 2020

Kawa ziarnista

Nie jestem wybitną znawczynią kawy, ale potrafię docenić jej smak i różnorodność. Jak wiadomo, prawdziwa kawa to ta ziarnista i najlepiej, aby była mielona tuż przed zaparzeniem. Wtedy ma najwięcej smaku i aromatu. Ciężko znaleźć naprawdę dobrą kawę ziarnistą, ale dziś chciałabym Wam zaprezentować sklep z kawą , który spełni Wasze oczekiwania.

BeMyBean to sklep, który oferuje kawę z własnej palarni! Siedziba palarni znajduję się w Krakowie, gdzie na miejscu wypalane są ziarenka kawy, tuż przed pakowaniem, abyśmy mogli cieszyć się najświeższą kawą. Palarnia kawy oferujemy kilka stopni wypalania ziaren. To sprawia, że ta rzemieślnicza kawa ziarnista przez długi czas zachowuje pełnię aromatu. W ofercie sklepu znajdziecie kawy o przeróżnych smakach jak na przykład truskawkowy kompot czy czerwone winogrono. Na stronie znajdziecie dokładny opis każdej kawy. Dodatkowo eksperci służą pomocą w wyborze najodpowiedniejszej dla nas kawy. Oczywiście sklep działa również internetowo.

A W lubicie kawę? Jaką najczęściej wybieracie? Czekam na Wasze opinie i komentarze :)

Buziaki, Margaritess. :)♥

18 komentarzy:

  1. Powinnaś oznaczać sponsorowane posty, oraz dawać źródło do grafiki, która nie jest Twoją własnością, w innym przypadku jest to kradzież. Zadbaj też o poprawność ortograficzną. Błąd "tusz" zaraz na początku tekstu bije po oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Tworzenie własnego bloga pracą innych osób.
      Ale pani "Gosi" nie zwraca się uwagi. Konstruktywna krytyka jest dla niej obca. Uznaje tylko pochwały dla swojej pracy i osoby. Myślę, że Twój komentarz zostanie usunięty, jak większość nieprzychylnych dla jej oczu. Usunąć lub zablokować, największy oręż do walki z niewyznawcami jej poglądów lub prawd.

      Usuń
    2. Czy ty jesteś poważny/poważna? NIGDY nie usunęłam żadnego negatywnego komentarza. Hejtu u mnie nie ma a konstruktywna krytyka zawsze zostaje. Grafika jest własnością sklepu o którym piszę i mam zgodę na jej wykorzystanie. A post sponsorowany jest oznaczony tym, że podaje stronę klienta. W innym przypadku tego nie robię. A swojego bloga tworzę tylko i wyłącznie swoją własną pracą. Odnoszę wrażenie, że znalazłaś się tu przypadkiem. Żegnam.

      Usuń
    3. Nie zaprzeczaj samej sobie. Czy to instagram czy blog, zarówno komentarze nie zawierające miodu dla Twojego ego jak i te, które negują Twój opis sytuacji życiowych są usuwane, a profile blokowane. Świat jest mały, nie mieszkamy na Marsie.

      Żegnam "tusz"

      Usuń
    4. Na Instagramie zablokowałam jedną osobę, więc dziękuję, że sie ujawniłaś :) Szkoda, że nie masz odwagi podpisać się swoim prawdziwym imieniem tylko ziejesz jadem z anonima. Ciekawe, że masz ochotę tracić swój czas na mojego bloga i pisanie komentarzy. Mam nadzieję, że zrobilo ci się od tego lepiej.
      Idź hejtować gdzieś indziej :)

      Usuń
    5. Tracę Twój czas, żebyś mnie rozliczała? Traci czas osobą, która nic nie robi ze swoim życiem. Zatem lepiej swój nadmiar czasu wykorzystaj na dopracowanie tekstów, bo poziom podstawowy prezentują. Za to podziwiam za odwagę, z jaką lekkością potrafisz pomijać prawdę na insta. Zbyt małe środowisko Cię otacza, aby każdy wierzył w te banialuki.
      O hejcie zachowaj prawo do niewypowiadania się, bo w Internecie z tym walczysz, za to w życiu realnym jesteś jego wyznawczynią. Obłuda i hipokryzja.
      Miłego dnia ��

      Usuń
    6. Cały czas wchodzisz, żeby coś mi odpowiedzieć, więc musisz bardzo się nudzić skoro tak pożytkujesz swój czas. Ja wiem co robić ze swoim czasem. Dziękuję za ocenę moich tekstow. Pozwól, że będę słuchać rad osób, które cos dla mnie znaczą. Musisz naprawdę nie mieć co robić skoro nie żywisz do mnie sympatii a czytasz mojego bloga i zaglądasz na Instagram.
      Nigdy nie mijałam się z prawdą, mówię o tym o czym chcę mówić a to czego nie chcę zachowuje dla siebie.
      Skąd możesz wiedzieć jaka jestem w życiu realnym - no chyba, że jesteś osobą z mojego otoczenia, która boi się ujawnić :)
      Natomiast hejt jak na razie to uskuteczniasz Ty. Nie zaśmiecaj więcej mojego profilu.

      Usuń
    7. Tak się składa, że wiem dużo więcej niż sądzisz. Gidle to mała wioska pani blogerko. Taka kolej rzeczy, że nie jesteś czekoladą, aby każdy Cię lubił, chyba doskonale rozumiesz temat pałania sympatią do ludzi. Prawem moim jest odwiedzanie tego bloga czy insta skoro są powszechnie dostępne, a że przy okazji mam możliwość poprawy humoru czytając Twoja "prawde", znając znacznie inną prawdę, to pozwól, że nie Ty będziesz mi mówiła co mogę a czego nie. Tak jest u Ciebie, słuchasz tylko rad osób, które leją Ci miód na dusze, mała krytyka powoduje u Ciebie konsternację.
      Nie mam poczucia zaśmiecania Twojego profilu,bardziej czuje potrzebę ukazania Twojej hipokryzji. Mnie śmieszy :D

      Usuń
    8. Twoja misja została spełniona, mam nadzieje, że się cieszysz. Ciekawe jaką inną prawdę możesz znac skoro ja nie pokazuje tutaj zbyt dużo. Zdajesz sobie na pewno sprawę, że również nie jestes dla mnie anonimowa, nie trudno to sprawdzić. Szkoda, że nie masz odwagi spojrzeć mi w twarz. Musisz być bardzo sfrustrowana skoro potrzebujesz pluć jadem w Interncie.

      Usuń
    9. Twoja odwaga spojrzenia w oczy większa? Proszę Cię... kończę tę karuzele śmiechu :D

      Usuń
    10. Ja nie mam takiej potrzeby i nie nękam cię w internecie. Jeśli masz jeszcze coś do powiedzenia to kontaktuj się prywatnie a nie rób cyrku i dziecinady w Internecie.

      Usuń
    11. Aha i czekamy na Twój przyjazd.

      Usuń
  2. ja uwielbiam przeróżną kawę, a tego sklepu jeszcze nie znałam, zaraz zerknę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, może znajdziesz tam coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Uwielabiam kawe. Zarowno za zapach jak i za smak <3

    OdpowiedzUsuń