środa, 29 stycznia 2020

Beauty Formulas, Żel do mycia twarzy z aktywnym węglem

O kosmetykach z aktywnym węglem słyszałam wiele dobrego i byłam ich ciekawa, ale nigdy ich nie używałam. Na ten żel natknęłam się przypadkiem podczas zakupów w jednej z aptek internetowych.
Beauty Formulas, Detox Cleanser with Activated Charcoal - Żel do mycia twarzy detoks z aktywnym węglem sprawdził sie u mnie bardzo dobrze i zapraszam Was na jego recenzję.

Żel do twarzy z Aktywnym Węglem to oczyszczające rozwiązanie pomagające wyeliminować zanieczyszczenia. Usuwa pozostałości makijażu, sebum i inne zanieczyszczenia. Zawarty w jego składzie węgiel aktywny działa jak magnez absorbuje zanieczyszczenia pozwalając na ich łatwe zmycie. Skóra pozostaje czysta i świeża.

Skład:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Gliceryn, Cocamidopropyi Betaine, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Charcoal Powder, Tocopheryi Acetate, Panthenol, Disodium EDTA, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Sodium Cocoamphoacetate, Disodium Cocoamphodiacetate, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool.
Żel ma dość rzadką konsystencję, ale nie spływa ona z twarzy.  Jego kolor rzeczywiście jest czarny a po nałożeniu na twarzy zmienia się w delikatny szary. Łatwo się go aplikuje i zmywa się go bez problemu. Nie pieni się za bardzo, ale dobrze się go rozprowadza po twarzy. Nie jest tłusty ani klejący. Twarz po nim również się nie klei. Przyjemnie, delikatnie pachnie. Dobrze oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń oraz nadmiaru sebum.
Skóra po nim jest gładka i przyjemna w dotyku. Nie jest ściągnięta ani podrażniona. Żel nie przesusza skóry. Zauważyłam, że stosując ten żel mam znacznie mniej zaskórników i wyprysków. Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno będę do niego wracać. Sprawdził się u mnie naprawdę dobrze i mogę go Wam polecić.

A Wy znacie ten żel, używałyście go kiedyś? Co stosujecie do mycia twarzy?

Czekam na Wasze opinie ♥

Buziaki, Margaritess. :) 

16 komentarzy:

  1. ja lubię maseczki właśnie z takim węglem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę kojarzę, jednak nie miałam tego żelu. Aktualnie wykańczam żel do mycia twarzy z BasicLab.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego kosmetyku :) Ja ostatnio buźkę myję syberyjskim białym mydłem Bania Agafii i muszę przyznać, że sprawdza się rewelacyjnie, nie wysusza - polecam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam białe mydło z Ziaji i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Nie znam tego żelu ☺
    Do mycia twarzy ,używam Ziaji Liście Manuka ☺
    Jeśli chodzi o kosmetyki z czarnym węglem ,miałam też żel do mycia twarzy i maseczkę ,obydwa kosmetyki z Bielendy i obydwa super ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię Ziaja Liście Manuka uwielbiam :) Najbardziej przypadła mi do gustu pasta :)

      Usuń
  5. mialam faze za czarne weglowe kosmetyki ale mi przeszlo za duzo brudzenia umywalki:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie znam go! a myślę, że mogłabym być zaodowlona! muszę go gdzieś obczaić koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego akurat nie znam, ale jeśli o składnik jaki jest węgiel aktywny to mam szampon do włosów z Alterra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie czesto te węglowe przesuszają

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji go używać, już od dłuższego czasu używam fajny żel do mycia twarzy z Resibo 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam firmę, jednak tego produktu jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze. Super, że jesteś zadowolona 😉

    OdpowiedzUsuń