wtorek, 14 stycznia 2020

Inspiracje paznokciowe cz. 2

Dziś przychodzę do Was z kolejnymi inspiracjami na paznokcie. Pierwszą część możecie zobaczyć TUTAJ a wzory świąteczne tu - KLIK oraz KLIK.
Pokażę Wam kilka wzorków, które wymyśliłam razem z moją stylistką od paznokci :) Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)

Piękne pastelowo miętowe paznokcie ze wzorem w stylu boho z delikatną domieszką różu. Bardzo kobiece, estetyczne i całoroczne :)



Kolejną odsłoną są paznokcie różowe z brokatem oraz z ozdobnymi kółeczkami. Są piękne :) Delikatne, ale nie nudne. Smaczku dodaje jeden paznokieć brokatowy a drugi przezroczysty z kilkoma kółkami. Za każdym razem ciężko pożegnać mi się ze starym wzorem :))



Następne paznokcie to iśćie jesienna propozycja :) Ciemne, śliwkowe paznokcie z delikatnymi paseczkami są idealne na te chłodniejsze, jesienne miesiące, ale sprawdzą się również w innym okresie w roku jeśli lubicie ciemne kolory na paznokciach :)



Jak na razie to już wszystkie moje inspiracje paznokciowe. Jak Wam się podobają? Wpadło Wam coś w oko? Może zrobicie sobie któryś z moich wzorów? :)

Czekam na Wasze opinie i komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

9 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdobienie. Piękny jest ten śliwkowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, mogą przywoływać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne choć te ostatnie do mnie nie przemawiają . Ale to dlatego ze nie przepadam za takim fioletem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dziękuję za opinię :) Cieszę się, że pozostałe Ci się podobają :)

      Usuń