wtorek, 7 stycznia 2020

Nowy Rok, Nowy Początek

Witam Was serdecznie w nowym roku :) Na początku chciałabym złożyć Wam spóźnione, noworoczne życzenia: dużo zdrowia i pomyślności, spełnienia marzeń i planów, mało smutków i dużo radości :) Mam nadzieję, że okres świąteczny upłynął Wam w miłej, rodzinnej atmosferze :) Moje Święta były cudowne, rodzinne i spokojne. Dopiero dziś wracam do codzienności po świątecznej przerwie :)

Święta i cały okres świąteczny upłynął mi spokojnie i szkoda, że trzeba już wracać do codzienności. Ale choinka nadal u mnie stoi - jestem z tych osób, które trzymają choinkę praktycznie do końca stycznia :) Ale w nowy rok wchodzę z czystą głową i z przekonaniem, że co ma być to będzie i że wszystko ma swój odpowiedni czas :) Teraz chciałabym Wam pokazać kilka migawek z okresu świątecznego :)







Mam nadzieję, że również wchodzicie w nowy rok z pozytywnym nastawieniem i że spędziłyście ze mną kilka chwil na blogu :)

Jak Wy spędziłyście Święta? W domu czy na wyjeździe?

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess :)

11 komentarzy:

  1. Święta oczywiście w domciu, w spokoju i ciepełku - najlepiej :D

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O tak - tak jest najlepiej spędzać Święta :)

      Usuń
  2. wszystkiego dobrego na ten nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością obejrzałam Twoje pełne spokoju i relaksu świąteczne migawki :D U mnie choinka też stoi do końca stycznia, a dokładnie do 2 lutego :D
    Święta zawsze w domu, w otoczeniu bliższej i dalszej rodzinki :D
    Pozdrawiam noworocznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śledziłam Twoje zdjęcia na insta i bardzo mi się podoba taki świąteczny klimacik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i bardzo mi miło, że Ci się u mnie spodobało :)♥

      Usuń
  5. Oh so cute planner and Christmas Tree
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, amazing blog. I follow you on gfc # 236 ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing blog, I follow you on gfc #237 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń