poniedziałek, 20 stycznia 2020

Kolczyki - idealny dodatek każdej stylizacji

Pewnie tego jeszcze o mnie nie wiecie, ale jestem ogromną fanką kolczyków. Moja przygoda z biżuterią zaczęła się pod koniec gimnazjum i tak się złożyło, że to właśnie kolczyki sobie szczególnie upodobałam. Miałam ich bardzo dużo, codziennie chodziłam w innych. Oczywiście w większości była to sztuczna biżuteria, ale zawsze wybierałam jakieś ciekawe kształty, wzory, kolory. Dobierałam je pod kolor ubrań, inne miałam do włosów związanych a inne do rozpuszczonych :) Nadal mam tą swoją pokaźną kolekcję, jednak z wiekiem zaczęłam wybierać poważniejszą biżuterię z lepszych materiałów.

Kolczyki srebrne to idealny dodatek każdej stylizacji. Srebro jest trochę tańsze niż biżuteria złota a równie efektowne. Tylko trzeba pamiętać, aby wybrać je dobrej jakości, czyli srebro próby 925. W sklepie Astyle.pl można znaleźć kolczyki srebrne, pozłacane i rodowane, więc miłośniczki złotego koloru również znajdą coś dla siebie. Dodatkowo są również dostępne złocenia różowe. Ogromny wybór wzorów i atrakcyjne ceny pozwalają na idealne dobranie kolczyków dla każdej z nas.

Moim absolutnym hitem są koła z zawieszką monstery zarówno w wersji srebrnej jak i złotej. Są przepiękne i bardzo eleganckie. Pozytywnie zaskoczyły mnie ceny, które są atrakcyjne i przystępne. Srebro próby 925 jest najtańszą opcją, ale złocenia i rodowanie są już w tej samej cenie.

Wzory tych kolczyków idealnie wpasowują się w obecne trendy, czyli monstera, kaktusy i roślinne elementy, ale znajdziecie również coś dla miłośników kotów lub psów, jak na przykład psie łapki :) I nie tylko. Bardzo fajne jest to, że każdy wzór, który nam się spodoba, możemy wybrać w interesującej nas wersji, czyli srebrne, pozłacane lub rodowane. To ważne, bo często spotykałam się z tym, że spodobał mi się jakiś wzór kolczyków, ale nie było możliwości wyboru metalu.
Totalnie zauroczyły mnie te kolczyki i cieszę się, że poznałam ten sklep internetowy. Zajrzyjcie na stronę i sprawdźcie ofertę, może coś Was zainteresuje.

Podobają Wam się wzory, który tutaj pokazałam? Wolicie kolczyki srebrne, pozłacane czy może tylko złote? Ja jestem zwolenniczką każdej z tych opcji i mam to szczęście, że moje uszy tolerują  wszystkie kolczyki :)

Czekam na Wasze opinie i komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. kolczyki uwielbiam ;) i mimo, że mam ich sporo to nigdy za wiele ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolczyki, trochę ich mam a ciągle myślę o kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolczyki, ale zakładam je tylko na jakieś wyjścia. Tak
    na co dzień albo o nich zapominam, albo nie chce mi się wybierać :D
    Wspaniały wpis, biżuterii nigdy za wiele :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już mam podobnie, mam już dużo, ale tylko na specjalne okazje :))

      Usuń