piątek, 24 stycznia 2020

Zegarki Orient

Pozostając w temacie biżuterii, dziś będzie o zegarkach. To kolejny element biżuterii, z którego korzystam. Może nie codziennie, ale zawsze gdy wychodzę muszę mieć na ręce zegarek, aby mieć stały dostęp do godziny :) Dodatkowo zegarki na ręce to nie tylko funkcjonalność, ale przede wszystkim ozdoba. Możemy dopasowywać je do naszego stroju, okazji czy nawet nastroju, dlatego ważne jest, aby dobrze je wybrać. 

Zegarki Orient to zegarki japońskiej produkcji. Są niezwykle gustowne, estetyczne i wykonane z dużą dbałością o detale. Firma oferuje szeroki wybór czasomierzy - znajdziecie zegarki na skórzanym pasku oraz na złotych lub srebrnych bransoletach. Oczywiście w asortymencie znajdują się zarówno zegarki dla kobiet jak i mężczyzn. 
Zegarki te charakteryzują się prostym i tradycyjnym wzornictwem, ale także znajdziecie modele o nowoczesnym wyglądzie. Cechują się najwyższą jakością i precyzją wykonania. Zegarki te znane są nie tylko na rynku japońskim, gdzie są produkowane, ale także w innych krajach. Są doceniane za niezawodność oraz wytrzymałość. 
Myślę, że zegarki tej firmy to dobry wybór - pasują do każdego, zarówno dla bardziej nowoczesnej osoby jak i tradycjonalistki.  Bardzo przypadły mi do gustu te wzory i mam swoje ulubione typy :)

Jak Wam podobają się zegarki tej firmy?
Korzystacie w ogóle z takich zegarków czy wystarcza Wam widok godziny na telefonie?

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki,Margaritess. :)

8 komentarzy:

  1. nie podobają mi się bransoletki takie hmm 'metalowe' ale pierwszy mega spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dla Ciebie będą lepsze na skórzanym pasku :)

      Usuń
  2. Zegarki noszę jak biżuterię więc zawsze wybieram te na eleganckich bransoletach. Z tych żaden nie wpisuje się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie marki jest ogromny wybór :) Ja wybrałam tylko przykładowe :)

      Usuń
  3. Nie noszę zegarków, ale nawet jeśli, to raczej wybrałabym jakiś delikatniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też sporo delikatniejszych - ja wybrałam tylko pokazowe :)

      Usuń