sobota, 28 grudnia 2019

Świąteczno Sylwestrowe paznokcie

Dziś przychodzę do Was z kolejną odsłoną świątecznych paznokci. Tym razem będzie to zdobienie, które idealnie nadaje się zarówno na Święta jak i na zbliżającego się Sylwestra. Ja właśnie zrobiłam je chwile przed Świętami aby móc cieszyć się nimi na Sylwestra :) Zapraszam do oglądania.


Oczywiście postawiłam na czerwień :) Ale z dodatkiem złotego brokatu na dwóch paznokciach oraz ozdobnymi gwiazdkami i ręcznie malowanymi śnieżynkami :) Moim zdaniem paznokcie wyglądają pięknie i idealnie wpasowują się w ten świąteczno sylwestrowy czas :)




Jak podobają Wam się moje paznokcie? Jak widać mój kot był nimi oczarowany :))

Czekam na Wasze opinie i komentarze♥  A jakie Wy obecnie macie paznokcie?

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy: