niedziela, 22 grudnia 2019

Sesja świąteczna Glamour

Ten rok zdecydowanie upłynął mi pod kątem sesji zdjęciowych :)) Poczułam się jak prawdziwa modelka ;) Pokazywałam Wam już sesję narzeczeńską, sesję lawendową, ale była również sesja ślubna, kobieca oraz urodzinowa z moją Chrześnicą a teraz przyszedł czas na sesję świąteczną :)
Sesja świąteczna Glamour została wykonana przez moją koleżankę, bardzo zdolną fotografkę, która wykonywała mi wszystkie sesje poza ślubną. Nie przedłużam już tylko zapraszam Was do oglądania :)

Nie będę ukrywać, że sesja i sama sceneria bardzo mi się podoba. Jest to kwintesencja stylu glamour - szarość, biel, srebro. Wszystko jest bardzo kobiece i eleganckie. Zdaję sobie sprawę, że żadna ze mnie modelka, ale bardzo się cieszę, że miałam możliwość zdobyć nowe doświadczenia w postaci profesjonalnych sesji zdjęciowych :)






Jak podoba Wam się moja sesja i sceneria? Jak oceniacie ideę robienia sobie świątecznych zdjęć? Mnie się to bardzo podoba, zwłaszcza sesje rodzinne ♥

Czekam na Wasze opinie i komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

10 komentarzy: