poniedziałek, 2 grudnia 2019

Książki świąteczne

Do Świąt zostało jeszcze trochę czasu, ale mam wrażenie, że w tym roku jakoś szybciej zaczął się ten cały przedświąteczny szał. Nie ma co się dziwić, jeśli już na przełomie września i października w sklepach pojawiły się pierwsze świąteczne ozdoby i słodycze. Lubię ten przedświąteczny czas, ale jednak nawet dla mnie to było trochę za wcześnie :) Ale bardzo lubię sobie tworzyć sobie świąteczny klimat wcześniej i nastrajać się na Święta, dlatego też marzyłam o zakupie kilku książek o tematyce świątecznej. Udało mi się zrealizować moje małe marzenie i tak oto stałam się posiadaczką kilku świątecznych książek :)


W księgarni internetowej zamówiłam trzy książki w tym dwie w pakiecie, czyli cenowo wyniosło mnie to bardzo fajnie :) Dodatkowo te książki w pakiecie, zapakowane są w piękny kartonik i mogą być idealnym prezentem na mikołajki lub pod choinkę :)

Bardzo podoba mi się to opakowanie :) Jest takie zimowe i świąteczne ♥ Idealne na prezent :) Książki, które zamówiłam to "Cztery płatki śniegu" Joanna Szarańska, "Magia grudniowej nocy" Gabriela Gargaś i "Anioł na śniegu" Joanna Szarańska. Wszystkie wydają się być bardzo ciekawe i klimatyczne.

"Cztery płatki śniegu" Joanna Szarańska

Ciepła, przepełniona humorem i wzruszeniami opowieść o tym, co jest naprawdę ważne. Bo święta mogą być wyjątkowe, nawet gdy z nieba spadną cztery płatki śniegu na krzyż. Gwiazdka za pasem, w powietrzu pachnie makowcem, goździkami i zieloną choinką. Mieszkańcy małego miasteczka myślą już o przygotowaniach świątecznych, ale na drodze lepienia uszek i łańcuchów choinkowych staną im rodzinne perypetie. Zabiegani zapomną, co naprawdę liczy się w świętach. Na szczęście ktoś im o tym przypomni.
Ten wyjątkowy czas skrzyżuje ze sobą drogi małżeństwa posądzającego się wzajemnie o zdrady, młodej mamy zmęczonej dobrymi radami teściowej, sknery, którego żona marzy o dziecku, kobiety samotnie wychowującej córeczkę i pewnego przystojnego mężczyzny. Wśród codziennych problemów trudno się zatrzymać i po prostu cieszyć wspólnymi chwilami, ale w miasteczku mieszka ktoś, kto pomoże im na nowo odkryć magię świąt. 

"Anioł na śniegu" Joanna Szarańska

Pełna ciepła, radości i wzruszeń opowieść o rodzinnej bliskości.
Gdy na girlandach migoczą lampki, a bombki błyszczą wszystkimi kolorami, mieszkańcy miasteczka czują magię świąt. To czas przebaczenia i domowego ciepła, kiedy najbardziej cieszą drobiazgi, a codzienne nieporozumienia przestają być ważne. W ten wyjątkowy, wigilijny wieczór nikt nie powinien być sam. Bo najcenniejsze, co mamy, to czas spędzony razem.
Pachnąca piernikami i jodłą kontynuacja Czterech płatków śniegu, które tysiące czytelniczek znalazły pod choinką.

 "Magia grudniowej nocy" Gabriela Gargaś

W małym bieszczadzkim miasteczku mieszkańcy śnią o Świętach jak z bajki. Wśród wzgórz otulonych śniegiem, w małych domkach, w których pachnie cynamonowymi wypiekami, to marzenie może się spełnić... Czy pierwsza gwiazdka przyniesie ukojenie?
Michalina już niedługo zostanie mamą. Radość oczekiwania na maleństwo zakłóca jej jednak obawa, że będzie musiała wychowywać je sama. Czy Przemek wybaczy jej dawne błędy i stworzą kochającą się rodzinę?
Przed Świętami babcia Zosia niemal nie wychodzi ze swojej cukierni „Cynamonowe serca", bo zamówień na przepyszne pierniczki, makowce i serniki spłynęło jeszcze więcej niż w ubiegłym roku. Niefortunny wypadek sprawi, że nie będzie mogła sama dokończyć wypieków. Na szczęście ktoś chętnie jej pomoże...
W te Święta każdy odkryje coś wyjątkowego. Bo przecież najpiękniejsze podarunki od losu dostajemy, kiedy najmniej się tego spodziewamy.

I jeszcze ostatnia pozycja, którą kupiłam u mojej blogowej koleżanki - Alicji :) To zbiór świątecznych opowiadań, które rozgrywają się z moim ulubionym miejscu, więc to idealna książka dla mnie :)

"Zakochane Zakopane"

Najsłynniejszy górski kurort zimą aż kipi życiem. Roi się w nim od amatorów rozrywek i używek, można także zauważyć wytrwałych bywalców tatrzańskich szlaków. Spragnieni odmiany mieszkańcy wielkich aglomeracji, amatorzy białego szaleństwa, regularni turyści, a także debiutanci na zakopiańskich deptakach – w Zakopanem spotkacie całą plejadę barwnych postaci.
Co stanie się, gdy drogi ich wszystkich przetną się na gwarnych Krupówkach, a serca zabiją jeszcze mocniej na hasło: Zakochane Zakopane?! A wszystko przez jedną akcję promocyjną, w której wygraną był tygodniowy pobyt w Willi pod jodłami dla zakochanych...
Co z tego wyniknie? Czy miłość można wygrać w konkursie?
Zakochane Zakopane – tam zdarzyć może się wszystko!

Nie mogę się już doczekać, aż zacznę czytać te książki :) Wszystkie zamówiłam na stronie nieprzeczytane.pl. Są tam naprawdę bardzo dobre i konkurencyjne ceny.

A Wy czytacie książki świąteczne? Jakie macie zamiar przeczytać w tym roku? Jaka książka jest Waszą ulubioną? ♥

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

4 komentarze:

  1. uwielbiam takie książki, zaraz zerknę do księgarni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię świąteczne książki i się w nich już od kilku tygodni zaczytuję ;) mam nadzieję, że Zakochane Zakopane przypadnie Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne książki, wszystkie, które wymieniłaś mam na liście lektur do przeczytania, mam nadzieję, że niebawem na nie trafię :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zapoznam się z tymi książkami :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń