środa, 18 grudnia 2019

Zbiór pomysłów na prezenty świąteczne z mojego bloga

Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z przypomnieniem wszystkich moich postów odnośnie prezentów świątecznych i ogólnie pomysłów na prezenty. Zrobiłam sporo takich wpisów, więc pomyślałam, że zamiast tworzyć kolejną listę, przypomnę Wam moje pomysły z kilku lat i może akurat Was do czegoś zainspiruje :)

Lista pomysłów na prezenty świąteczne:

1. Pierwsza propozycja to pomysły na prezenty dla mężczyzn. Zajrzyjcie koniecznie! :)
2. Druga propozycja to również prezenty dla mężczyzn. Do wyboru do koloru, na pewno coś znajdziecie ciekawego :)
3. Trzecia propozycja to kosmetyczne prezenty dla kobiet. Przedstawiam tam różne kosmetyki świąteczne, więc takie które idealnie wpasują się w świąteczny klimat :)
4. Czwarta propozycja to pomysły na prezenty dla nowożeńców :) Jeżeli spędzacie Święta z kimś, kto nie dawno wziął ślub, to będą to idealne pomysły. Ale sprawdzą się również ogólnie dla małżeństw, a nawet rodziców. Sprawdźcie :)
5. Piąta propozycja to coś znowu dla panów. To prezenty narzędziowe - praktyczne, dla wszystkich majsterkowiczów :)
6. Szósta propozycja to prezenty również dla kobiet - dla mamy, siostry, przyjaciółki, cioci. Kto nie ucieszyłby się z cieplutkiego, milutkiego kocyka :)
7. Siódma propozycja to prezent złożony ze wspomnień a konkretnie ze zdjęć. Tak, mam na myśli fotoksiążkę! Sprawdzi się dla każdego a szeroki wybór szablonów pozwoli Wam dostosować klimat zdjęć do danej osoby i okazji. 
8. Ósma propozycja to gratka dla miłośników książek! Mój pomysł to książki świąteczne, ale oczywiście tematykę możecie dostosować do gustów osoby, której chcecie podarować prezent. 

To już wszystkie moje pomysły na prezenty świąteczne dla najbliższych. Jak Wam się podobają moje propozycje? Zainspirowałam Was do zakupu jakiejś konkretnej rzeczy?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

9 komentarzy:

  1. książka to bardzo dobry pomysł na prezent, przynajmniej dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka to zawsze bardzo fajny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw podpowiedzi prezentowych! Ja cały czas szukam czegoś fajnego dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Przydadzą się powyższe pomysły :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny stolik. Ja ostatnio kupiłam do domu wiele dodatków, ponieważ dopiero co się wprowadziłam. Sporo ich znalazłam w sklepie yourhomestory.com.pl (strona www).
    Musze przyznac, ze jestem z nich bardzo zadowolona. Wczesniej nie znalazlam tego sklepu, dopiero odkrylam go niedawno, ale wroce pewnie do niego jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń