poniedziałek, 16 grudnia 2019

Świąteczne paznokcie

Jakiś czas temu pokazałam Wam  inspiracje paznokciowe, które gościły na moich paznokciach od czerwca. Obiecałam wtedy, że co jakiś czas będę Wam pokazywać kolejne odsłony inspiracji na paznokcie. Mam już kilka kolejnych propozycji, jednak jako że zbliżają się Święta, to pomyślałam, że pokażę Wam świąteczną wersję moich paznokci :) Goszczą u mnie od początku grudnia a przed Świętami pokażę Wam ich kolejną świąteczną odsłonę :)

Czerwień to kolor idealny na okres przedświąteczny i Święta :) Zdecydowałam się na dość ciemny odcień czerwieni połączony z brokatem oraz na jednym paznokciu wzorek laski cukrowej :)) Bardzo spodobało mi się to zdobienie jaki i cała koncepcja paznokci :)



Bardzo podobają mi się te paznokcie i jestem zadowolona, że zdecydowałam się na taki wzór :) Na Święta zrobię pewnie również czerwone, ale w nieco innej odsłonie :)

Jak podobają Wam się moje paznokcie? Jakie wzory świąteczne Wam się podobają?

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy: