sobota, 8 lutego 2020

Ziaja, Świąteczne aromaty, Zimowe mydło w piance

Markę Ziaja znam i używam od lat. Przetestowałam dużo ich kosmetyków i do wielu regularnie wracam. Zawsze jestem ciekawa nowości jakie u nich się pojawiają a seria świąteczne aromaty bardzo przypadła mi do gustu. Oczywiście nie jest to seria dedykowana tylko i wyłącznie na Święta, więc spokojnie - możecie używać jej cały rok :))

Forma mydła w piance nie jest mi obca, jednak zazwyczaj używałam tradycyjnych mydeł w płynie w formie żelu lub kremowej konsystencji. To mydełko jest niesamowicie delikatne, pianka dozuje się w odpowiedniej ilości, nie jest lejąca i nie spływa w dłoni. Ta forma mydła jest według mnie bardzo wygodna. Oczywiście spełnia swoją funkcję myjąca tak jak należy, do tego nie mam zastrzeżeń. Zapach piernika, imbiru i cynamonu jest bardzo przyjemny, delikatny oraz nienachalny. Nie szczypie w nos i utrzymuje się na dłoniach. Mydło nie przesusza ani nie podrażnia skóry. Jest dostępne w kilku wariantach zapachowych, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Ja jestem z tego mydła bardzo zadowolona i mogę Wam polecić. Oczywiście pamiętajcie, że nie ma uniwersalnego kosmetyku, który sprawdziłby się absolutnie każdemu, ale myślę, że mydło podpasuje większości z Was.

Dajcie znać czy znacie tę serię Ziaja i czy używałyście tego mydełka.

Czekam na Wasze opinie i komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

12 komentarzy:

  1. Miałem fajny zapach dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być cudowny, koniecznie muszę się w nie zaopatrzyć, tym bardziej, że lubię mydła w piance. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla samego zapachu chętnie zaopatrzę się w to mydełko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zapach tragiczny kojarzący się z bimbrem. blee ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Jak Nie lubię zapachu imbiru w kosmetykach to w tym mydle zupełnie mi nie przeszkadzał:) lubię ta serie I mydła w piance od ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach pewnie by mi się spodobał. mam sentyment do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też należę do miłośników tej marki. A zapach idealny nie tylko na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten produktzapach jest obłędny. Ogólnie bardzo lubię produkty tej marki.
    Fajnie co u Ciebie kochana. Zostaję na dłużej. Dołączam do osób obserwujących i będą przez goście na Twoim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń