poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Relaks w ogrodzie

Witajcie Kochani!
Zaczynamy nowy, wiosenny tydzień. Kolejny tydzień pandemii, ale dobrze, że można już spacerować. Mimo, że ja i tak większość czasu spędzam w swoim ogrodzie, to zdaję sobie sprawę z tego, jak ciężko jest, gdy nie można wyjść na świeże powietrze. Ja korzystam z uroków pogody oraz z dobrodziejstwa podwórka, na którym wiecznie jest coś do zrobienia :)

Nie ma nudy, ale jest spokój. Pewnie, że chciałabym już bezpiecznie wyjść do sklepu i nie myśleć o tych wszystkich środkach ostrożności, że chciałabym zapomnieć o maseczkach i rękawiczkach, ale taka jest obecna rzeczywistość i nie mam na nią wpływu. Jednak mam wpływ na to, jak sama dostosuję się do tej sytuacji i jak ją będę postrzegać. Nie chcę codziennie truć się od środka, wolę spędzać czas aktywnie na świeżym powietrzu. Czuję spokój, bo mam przy sobie najbliższych.
Musimy z tej sytuacji wynieść jak najwięcej dla siebie. Inaczej, to wszystko nie miałoby sensu. Należy się zatrzymać i robić to, co sprawia nam przyjemność. Rozwijać się w jakimś kierunku, dbać o relację z najbliższymi, doceniać to, co się ma. Okazuje się, że można żyć bez sztucznych rzęs i fryzjera co tydzień. Ciągłe bieganie po galeriach handlowych również nie jest nam potrzebne do szczęścia. Liczą się proste rzeczy.
Ja się nie poddaję, działam dalej i staram się, aby ta sytuacja nie miała zbyt negatywnego wpływu na nasze życie. Robię plany i myślę pozytywnie. Życie nauczyło mnie, że z tymi planami różnie bywa, nie na wszystko mamy wpływ, ale warto sobie obrazować to, co chcielibyśmy, aby się spełniło.

Życzę Wam zdrowia, spokoju i pozytywnego nastawienia♥

Jak Wy radzicie sobie z obecną sytuacją? Jak spędzacie czas?

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess.

21 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie napisane 🤩

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca w ogrodzie to dla mnie przykry obowiązek ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sporo czasu spędzam na pracy ;p po pracy spacerki, gotowanie i seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się nie chce wychodzić jak mam mieć na sobie te "środki bezpieczeństwa" które są jak "umarłemu kadzidło potrzebne"/ Ale grunt do skupiać się na pozytywach, bo wszystko przeminie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne tulipany i jak widzę zostały kępki po krokusach to i niedługo czas na kwiatki jednoroczne :) Oj tak my posiadacze ogrodu mamy dobrze wychodzę na ławkę, szydełko może być książka i luzik, ale najpierw na luksus trzeba w tym ogrodzie popracować haha :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, święta prawda 👌 Najpierw pracą a później odpoczynek i cieszenie się z efektów 😉

      Usuń
  6. Piękne tulipany, bajeczny kwiatowy ogród :) U mnie w ogrodzie też zakwitły tulipany, dywan niezapominajek - coś pięknego, uwielbiam spędzać czas w takich pięknych okolicznościach przyrody :) Ale prawda jest taka, że przy ogrodzie to kawał ciężkiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się 👌 Niezapominajki też mi się marzą😍

      Usuń
  7. Jaki masz kolorowy i kwiatowy ogródek:).

    OdpowiedzUsuń
  8. A paznokcie hybrydowe dawały chyba dużo szczęścia, skoro powstały wpisy paznokciowych inspiracji. Cieszmy się, że można żyć bez fryzjera, wróćmy do rozpalania ogania dwoma kamieniami. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie miałam paznokci hybrydowych, ale chyba nie zrozumiałaś o co chodziło we wpisie 😂 Jeśli porównujesz fryzjera do rozpalania ognia to świadczy to tylko o Twoich ciasnych poglądach.
      Z drugiej strony czego można się spodziewać po sobie, która budując dom pożycza taczkę i łopatę 😅 Niedługo przyjedzie po cement i piasek.

      Usuń
  9. Moje poglądy ciasne, jak twója pamięć krótka. Przejrzyj swoje wpisy o paznokciach, blog absurdów :D. ciężko mi się ustosunkować do łopaty i taczki, ale chyba jesteś mentalnie i duchowo z nimi związana ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobrą pamięć i wiem, co piszę na blogu. Jeżeli mój blog jest dla Ciebie absurdalny to co tutaj robisz? Wypełniasz swoją pustkę? To tylko świadczy o Tobie, że chce Ci się co kilka wpisów udzielać i krytykować. Nie masz nic innego do powiedzenia, nic Ci się nie podoba? To znikaj stąd a swoje żale wylewaj prywatnie, już Ci to powiedziałam. Miej trochę odwagi dziewczyno.

      Usuń
  10. Rozumiem, że tylko pochlebne komentarze są przez Ciebie przyjmowane :D tak, wypełniam swoją przerwę w pracy wartościowymi wpisami o truciu się od środka, dziewczyno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem dlaczego czytasz bloga, którego wyśmiewasz🤷 Sama sobie zaprzeczasz. Znajdź coś wartościowego dla siebie, może będziesz mniej złośliwa.

      Usuń