piątek, 17 kwietnia 2020

Ulubione miejsca w domu

Mój dom to miejsce, w którym czuje się dobrze i bezpiecznie. To moja oaza spokoju. Całe wnętrze wymyśliliśmy i zaprojektowaliśmy razem z mężem sami, bez pomocy projektantów czy dekoratorów. Wszystko jest tak jak chcieliśmy, dzięki czemu czujemy się tutaj bardzo dobrze. Ale chyba tak jak każdy, mam swoje ulubione miejsca w domu.

Jednym z moich ulubionych miejsc w domu jest sypialnia. To tutaj śpię, odpoczywam, czytam, planuję i się relaksuję. To tutaj budzą mnie pierwsze promienie słońca i ćwierkanie ptaszków. To w sypialni najbardziej lubię sprzątać. Od zawsze chciałam, żeby moja sypialnia była idealnym miejscem do wypoczynku, ale także aby była funkcjonalna i pomieściła wszystko to, co chcę. Udało mi się zrealizować ten plan. Dzięki temu, że zdecydowaliśmy się na meble do sypialni na wymiar udało się tak zaprojektować, aby wykorzystać każdy dostępny centymetr powierzchni jednocześnie jej nie zagracając. Tym sposobem mam miejsce na pojemną szafę, komodę, duże łóżko z szafkami nocnymi, biurko z toaletką oraz sporo przestrzeni na środku do wykorzystania. Meble na wymiar mam w każdym pomieszczeniu i to była najlepsza decyzja.
Kolejnym moim ulubionym miejscem w domu jest kuchnia. Jak to mówią, kuchnia jest sercem domu i tak właśnie jest u nas :) Uwielbiam spędzać w niej czas, realizować się kulinarnie, gotować i piec. Bardzo lubię wspólne śniadania i obiady w naszym uroczym kąciku kuchennym :) Oczywiście meble również były wykonane na wymiar i są spełnieniem moich marzeń. Mam tak pojemne szafki, że niektóre są jeszcze nie do końca zapełnione :)
To są moje ulubione miejsca w domu, ale tak naprawdę uwielbiam każdy nasz kąt i jest to moje miejsce na ziemi.

A jakie są Wasze ulubione miejsca w domu? Macie w ogóle takie pomieszczenia? Gdzie najwięcej spędzacie czasu? No i jakie preferujecie meble - te na wymiar czy gotowe?

Czekam na Wasze komentarze♥

Buziaki, Margaritess. :)

17 komentarzy:

  1. To prawda, że dom to nasz azyl i wspaniale jest, gdy czujemy się tu swobodnie i możemy schronić przed zgiełkiem i problemami świata :)
    Również jestem zdania, że meble na wymiar to najlepsza opcja z możliwych, potrafią wspaniale wpasować się w przestrzeń, wypełniając ją bez pozostawiania niewykorzystanych dziur. U mnie też wszędzie są takie właśnie meble, poza pokojem dziennym.
    A ukochane miejsca... cóż, na pewno kuchnia, uwielbiam tam przesiadywać, kawkuję ze znajomymi, czytam książki, korzystam z internetu. Następnym takiem miejscem jest taras, to dodatkowy pokój, do którego przenosi się domowe życie w ciepłych okresach roku :) najchętniej nie wychodziła bym stąd przez całe lat, gdyby nie obawa przed robalami, to nawet mogłabym tu spać :)))
    Twoje domowe zakątki przytulne i miłe :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak obszerny i miły komentarz 😊 Cieszę się, że mamy podobne zdanie 😊

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię kuchnie, wannę i swój pokój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna gra świtała. Ja uwielbiam swoją sypialnię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to zdjęcie podoba 🤗 Czyli podobnie jak ja 😉🤗

      Usuń
  4. Ja w moim aktualnym mieszkaniu nie mam mojego ulubionego miejsca ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię tak ogólnie sypialnię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam odwrotnie, najpierw kuchnia, potem sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zdecydowanie wygrywa duży pokój, a drugie miejsce kuchnia. Jeżeli chodzi o meble to mieszkam na poddaszu i tylko jest opcja, meble na wymiar :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie lubię swój pokój, który jest i sypialnią i biurem, ale w 100% urządzony przeze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż... moim ulubionym miejscem w mieszkaniu aktualnie jest sypialnia ;) moze dlatego, że jako jedyne pomieszczenie naszego mieszkania zostałoa wyremontowana. Reszta czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie to aktualnie kuchnia bo świeża po liftingu:) Marzę sobie o sypialni takiej kolorowej a jednocześnie delikatnej.Takiej właśnie oazie z piękną haftowaną pościelą,z dużym oknem,z kwiatami na parapecie,slicznymi zasłonkami ...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulubione miejsca są zależne od tego, co chcemy w nich robić ;) Jeśli odpocząć w ciszy, to na pewno sypialnia, a jeśli pracować, to słoneczny salon ;)

    OdpowiedzUsuń