wtorek, 15 października 2019

Wspomnienia ślubne zamknięte w fotoksiążce

Zdjęcia są jedną z najlepszych form zachowywania wspomnień z ważnych dla nas wydarzeń. Jeżeli zachowamy zdjęcia w formie wywołanej w albumach, fotoalbumach czy fotoksiążkach mamy pewność, że te wspomnienia zostaną z nami na zawsze. Jestem fanką fotoksiążek i posiadam w swojej kolekcji kilka. Zdarzyło mi się kilka razy współpracować z firmą printu.pl i mam od nich kilka książek, które możecie zobaczyć w tych wpisach KLIK, KLIK, KLIK.
Obecną książkę zamówiłam sama i nie jest to współpraca.

Postanowiłam zrobić mojej mamie prezent i zamówić dla Niej fotoksiążkę ze zdjęciami z naszego ślubu :) Sama mam album od fotografa, ale chętnie przygarnęłabym również i tę fotoksiążkę, ponieważ zdjęcia do niej mogłam wybrać sama i zamknęłam je w przepięknym szablonie fotoksiążki. Gdy weszłam na stronę printu.pl zachwyciłam się ich nowymi wzorami szablonów, zwłaszcza na zdjęcia ślubne. Szablon boho wedding skradł moje serce i idealnie wpasował się w klimat naszego wesela i zdjęć. Ahh chciałabym jeszcze zamówić dla siebie taką samą fotoksiążkę :)
Dodatkowo nowością jest to jak pięknie są zapakowane te fotoksiążki. W takim pudełeczku książka jest praktycznie gotowa na prezent dla kogoś. Tak zapakowaną podarowałam ją mamie i była zachwycona nie tylko zawartością, ale i uroczym i minimalistycznym opakowaniem.

Fotoksiążka jest piękna i z całego serca mogę polecić Wam tą firmę jeśli też zamierzacie zrobić taką dla siebie lub dla bliskich. Chyba świadczy o tym sam fakt, że wróciłam do nich mimo, iż obecnie nie współpracujemy :)

A Wam podoba się moja fotoksiążka? Lubicie taką formę zachowywania zdjęć?

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

6 komentarzy:

  1. cudowna pamiątka. Ja również zrobiłam fotoksiażki z wesela dla rodziców w ramach podziekowań. Były tam zdjęcia od dzieciaka, aż do dnia ślubu. Rodzice byli mega wzruszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis, zgadzam się że wspomnienia zostaną z Nami na zawsze. Ja jako fotograf ślubny swoim klietom polecam foto albumy, jest trochę droższy od fotoksiążki ale za to od razu przy pierwszym kontakcie jest WOW

    OdpowiedzUsuń