wtorek, 7 listopada 2017

Heart lover ♥

Pisałam Wam ostatnio o mojej nowej pasji, jaką jest decoupage. Jak na razie tworzę najwięcej wzorów świątecznych oraz serduszek! Jestem ogromną fanką motywu serca i wykorzystuję to w rękodziele. Przyznam też, że serca dość łatwo się dekoruje, choć oczywiście nie są one tak idealne jak u Gosi - klik. Dziś chciałam Wam pokazać moje serduszka, jeszcze nie świąteczne, ale na to też przyjdzie czas :)

Bardzo podoba mi się motyw babeczek/muffinek na serduszku i często je wykorzystuję, zwłaszcza w pracach świątecznych, ale nie tylko :) Wpadłam też a pomysł dekorowania serduszka całą serwetką, bez wycinania potrzebnych elementów.
Bardzo podoba mi się ten wzór kwiatowy :) Zawieszki w większości robię ze sznurka jutowego, ale czasami też ze wstążeczek.
To serduszko jest troszkę nieudane. Zabrakło mi białej farby i pomyślałam, że różowa też będzie wyglądać fajnie :) Niestety te babeczki się wtapiają w kolor i mało je widać. A co Wy myślicie?
Zrobiłam też uroczego kotka, ale niestety na drugiej stronie trochę odbiła mi się farba. Dobrze, że mocno tego nie widać :) Pokochałam też wzór folkowy, ale o nim będzie w następnym poście :)
Jak podobają Wam się moje serduszka? Większość z ich zawiśnie na choince ♥

Czekam na Wasze komentarze ♥

Buziaki, Margaritess. :)

11 komentarzy:

  1. Serduszka to bardzo wdzięczny motyw, lubię je dekorować:)co do farby to polecam tylko białe tło, kolorowe niestety nie daje takiego efektu, wzór nie jest dobrze widoczny, też kiedyś popełniłam taki błąd. Piękne są te Twoje serduszka, wzór babeczkowy to jeden z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Takie serduszka to idealna rzecz na upominek :) Jest piękny, a w dodatku zrobiony własnoręcznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z babeczką idealne dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te serduszka sa jacie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne te serduszka, to z babeczką mnie zauroczyło <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serduszka, masz talent:) świetny blog z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń