czwartek, 16 listopada 2017

Muffinki

Mam nadzieję, że wybaczycie mi to, że jestem ostatnio monotematyczna, ale decoupage pochłonął mnie bez reszty :) A jak już coś stworzę, to chcę się tym pochwalić i podzielić z Wami. Dziś będzie szybciutko. Muffinki to kolejny mój ulubiony motyw, co zresztą zobaczycie w pracach świątecznych. Ale dziś pokażę Wam podkładkę, zakładkę oraz obrazek z muffinkami :)

Obrazek, zawieszka z muffinkami według mnie jest uroczy :) Gdy tylko zobaczyłam tą serwetkę to wiedziałam, że muszę ją wykorzystać do jakiegoś obrazka. Myślałam, żeby zrobić większy obrazek, ale miałam tylko taką deseczkę :) Obrazek jest jednostronny a jako zawieszka posłużył mi sznurek.
Zrobiłam też podkładkę pod kubek muffinkę. Zarówno kształt muffinki jak i obrazek :) Wydaje mi się, że też fajnie wyszła.
Udało mi się też zrobić dwustronne zakładki do książki. Jedna muffinkowa a druga już świąteczna. Jak Wam się podobają? Ten wzór świąteczny jest całkiem ciekawy.

Jak podobają Wam się moje muffinkowe prace? Jak zawsze czekam na Wasze opinie i dziękuję za tyle ciepłych i miłych komentarzy dotyczących moich prac :) ♥♥

Buziaki, Margaritess. :)

7 komentarzy: