czwartek, 30 listopada 2017

Ikea Łódź

Tydzień temu znowu zawitałam do Łodzi. Celem była wizyta u lekarza, ale żeby jakoś osłodzić i umilić sobie ten dzień wybraliśmy się z rodzinką do Port Łódź oraz do Ikea. Poczyniłam też kilka drobnych zakupów :) Zapraszam Was na mini relację z tego wyjazdu oraz zobaczenie co fajnego udało mi się kupić.
Przed galerią stoi przepiękna dekoracja prezent. Bardzo mi się to podoba. W samej galerii jak również w Ikea też już jest świątecznie, w końcu zaraz zacznie się grudzień :)

Na początek postanowiliśmy spróbować słynnych hot-dogów za 1 zł z Ikea :D Musze przyznać, że był zadziwiające dobre i chętnie jeszcze bym takiego zjadła ;))
Później była szybka kawka i spacer zakupowy po Ikea
A na końcu oczywiście obiad i deser :) Klopsiki oraz galaretka, która wyjątkowo mi smakuje
No i jeszcze krótki przystanek w Costa Coffee na latte pierniczkową ♥
A to moje zakupy: sztuczny kwiatek, świąteczna osłonka na niego, zestaw łyżek silikonowych, podstawki pod świeczki, świeczki, kubek, miarka kuchenna, nóż do pizzy, świecznik kieliszek oraz dekoracja do niego.
Taka była moja mała wycieczka do Łodzi. Tym razem bardziej zakupowa niż ta, którą kiedyś Wam pokazywałam. Jak podobają Wam się moje zdjęcia? Lubicie robić zakupy w Ikea ?

A jak podobają Wam się moje zakupy? 

Buziaki, Margaritess. :)

5 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje zakupy, zwłaszcza ta osłonka na doniczkę. Lubię zakupy w Ikei, a do łódzkiej mam najbliżej i pewnie niedługo znów się wybierzemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbia Ikee, nie da się wyjść tam z pustymi rękami ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa ale rewelacyjny kubeczek z costa!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń