sobota, 18 stycznia 2014

Młode dłonie z Eveline

Dziś będzie o kremie do rąk, który dostałam na spotkaniu blogerek od Eveline. Jest to przeciwzmarszczkowy krem do rąk 8 w 1.


Kompleksowe działanie 8 w 1:

1. Przywraca gęstość skórze.

2. Wygładza zmarszczki i bruzdy.
3. Przyspiesza naturalną odnowę naskórka.
4. Rozjaśnia przebarwienia i plamy.
5. Głęboko i długotrwale nawilża.
6. Poprawia jędrność i sprężystość.
7. Odżywia i wzmacnia paznokcie.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.


Mam mieszane odczucia co do tego kremu. Owszem, lubię go, dość dobrze nawilża, ale nie spełnia zadań, które obiecuje producent. Co do wygładzenia zmarszczek, to nie mogę się wypowiedzieć, bo ich nie posiadam. Przywraca gęstość skórze? Nie mam takiego problemu. Nie nazwałabym go kremem regenerującym ani kojącym podrażnienia. Poprawy wyglądu paznokci również nie zauważyłam.


Konsystencje ma dość gęstą, ale lekką. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy i dobrze nawilża. Pachnie przyjemnie, bardzo delikatnie. Używam go w ciągu dnia, bo na noc, moim zdaniem, jest zbyt lekki i zbyt mało nawilżający, ale na dzień sprawdza się bardzo dobrze.
Ten krem nie oczarował mnie jakość szczególnie, nie wiem czy kiedyś do niego wrócę.

Może Wy macie inne zdanie na jego temat?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

14 komentarzy:

  1. nie używałam , ale chyba się na niego nie skuszę , teraz używam anatomicals

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Eveline znam tylko Niewidzialne rękawiczki. Bardzo go lubiłam swego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie mialam okazji sprawdzic :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale raczej go nie kupię. no chybaz że dla mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tego produktu, od jakiegoś czasu jestem wierna Garnierowi ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go. Obecnie używam kremu z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/klimatycznie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mialam nigdy, ale mialam lakier z tej firmy i bylam bardzo zadowlona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się przyznac, że zaniedbałam moje dłonie jjeśli chodzi o stosowanie kremu.. Trzeba będzie jakiś kupic :P

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam go, jednak kumpela miała, w sumie nic specjalnego.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam akurat tego kremu, ale warto sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obawiam się, że ten krem nie przypadłby do gustu moim suchym, wymagającym dłoniom. Raczej się na niego nie skuszę, ponieważ potrzebuję czegoś "mocniejszego";)

    OdpowiedzUsuń