środa, 19 października 2016

Farmona, Tutti Frutti, Olejek do kąpieli, Karmel i Cynamon

Lubię słodko pachnące kosmetyki, choć głównie używam ich jesienią i zimą, gdyż w cieplejsze dni sięgam po coś owocowego, kwiatowego i świeżego. Dlatego olejek do kąpieli Karmel i Cynamon Tutti Frutti swoją premierę miał dopiero tej jesieni chociaż jest ze mną już chyba od roku. Szata graficzna opakowania tego olejku niesamowicie mi się podoba i przywołuje mi na myśl świąteczny czas.
Farmona, Tutti Frutti, Olejek do kąpieli, Karmel i Cynamon
Olejku można używać zarówno jako płynu do kąpieli wlewając go bezpośrednio do wanny albo jako zwykłego żelu do mycia ciała. Ja zawsze korzystałam z tej drugiej opcji, czyli używałam go mycia. Olejek ma piękny, brązowy, opalizujący kolor. Zapach jest przecudowny - słodki, ale nie duszący. Czuć w nim karmel z odrobiną cynamonu, ale cynamon nie wysuwa się na pierwszy plan. Niezbyt długo utrzymuje się na skórze.
Farmona, Tutti Frutti, Olejek do kąpieli, Karmel i Cynamon
Olejek wbrew pozorom nie ma tłustej oleistej konsystencji. Wręcz odwrotnie, ma delikatną, niezbyt gęstą konsystencję, która bardzo dobrze nakłada się na ciało. Olejek wspaniale spełnia swoje zadanie myjące, dobrze oczyszcza skórę, pozostawiając ją naprawdę miłą w dotyku i pachnącą. Bardzo dobrze się pieni i robi sporo piany w wannie podczas kąpieli więc domyślam się, że gdybym wlała go bezpośrednio do wanny to piany byłoby jeszcze więcej :)
Farmona, Tutti Frutti, Olejek do kąpieli, Karmel i Cynamon
Olejek nie podrażnia ani nie wysusza skóry. Jest całkiem wydajny. Bardzo dobrze się u mnie sprawdził, serdecznie go Wam polecam i na pewno jeszcze w tym roku skuszę się na niego lub na inną wersję zapachową. Moim zdaniem to bardzo fajny jesienny kosmetyk - pięknie pachnie, robi fajną pianę w wannie oraz zdecydowanie umila jesienne kąpiele :)

A Wy znacie ten olejek? Używałyście go? A może skusicie się na niego z mojego polecenia? Czekam na Wasze opinie ♥

Buziaki, Margaritess. :)

11 komentarzy:

  1. Miałam, ale taki zielony, to chyba było kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich rzeczy :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tego olejku jeszcze nie miałam, ale ogólnie bardzo lubię Tutti Frutti, a najbardziej ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam - lubię zapach karmelu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam - lubię zapach karmelu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych żelach ale nigdy żadnego z nich nie miałam. Świetna recenzja! Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki z Tutti Frutti *.* Tego olejku jeszcze nie miałam :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń