piątek, 24 stycznia 2014

Jeżynowo-malinowa rozkosz

A ja znowu o peelingu. Tym razem do ciała. Urzekł mnie zapachem i działaniem, jeśli chcecie dowiedzieć się o nim czegoś więcej, zapraszam do czytania:)

Farmona, Tutti Frutti, Peeling do ciała o zapachu jeżyny i maliny





Zacznę od zapachu, bo to on wysuwa się na pierwszy plan po otwarciu buteleczki. Zapach jest intensywny, faktycznie pachnie połączeniem maliny i jeżyny:) 

Konsystencje ma raczej rzadką, jest niewiele drobinek, ale za to jakie są mocne! To typowy zdzierak. Pięknie ściera martwy naskórek, skóra jest po nim idealnie miękka i gładka. Drobinki mocno i dokładnie peelingują, ale nie podrażniają, nie znikają też ze skóry po kontakcie z wodą. Przez swoją rzadką konsystencje jest trochę mało wydajny, ale mogę mu to wybaczyć, ponieważ działanie ma świetne i jest tani. Zresztą peelingu i tak nie używam codziennie. 




Na pewno do niego wrócę po wykończeniu moich zapasów. Kosztował około 5-6 zł za 100 ml.

Znacie ten peeling?

Pozdrawiam, Margaritess. :)

18 komentarzy:

  1. Nie znam, ale naczytałam się o nim wiele. Kiedyś będę musiała dać się mu skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poproszę:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/favorite-patterns.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy... będę musiała wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt, muszę go w końcu wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze miałam inny peeling z tej seri ,ale tutti nie miałam, fajny? A cena przystępna ; ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. peelingu nie używałam, ale stosuję masło do ciała z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach tych produktów ;) I balsamy i peelingi mnie urzekają :)
    Będzie mi bardzo miło, jeżeli zechcesz wziąć udział w zabawie My Type Of Music - więcej szczegółów u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te produkty, bosko pachną!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Całą ta seria mnie kusi :) Oj gdyby tak ktoś chciałby mi całą tę serię zafundować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam peelingi do viała, jak tylko będę w PL to na pewno się w jakiś polski peeling zaopatrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smerfnie wygląda ;D Gdzie go można dostać?

    OdpowiedzUsuń